27 Ocak 2010 Çarşamba

Solvent baski makinesi alacaklara....Turkiyede kimden makine alinmaz..




Parayi sokaktan mi bulduk yahuu,bu kadar kolay hariciyoruz..

Reklamcilar baskicilar,malzeme saticilari ..Cinli gonder ordan nasilsa bizim burda alan var satan var.

Baski makinesi alanlar hepsi olmasada %90ininda ayni sorun,satan soyle adam satan boyle adam
yok satana kadar ,ne servis ne bisey.

Burada birazda cuvaldizini kendimize batiralim ilk once,
1.Cinden makinelerin kac para oldugu belli,internette her sey var, e peki neden hala bize cok ucuza ve inanilmaz vade verenlerden mal aliyoruz.

Ne desek adam satmak icin He diyor!parayi da aldigi kadar aliyor sonra adam yok ortada.

2.Yada makine ortada yok ne zaman gelecegi belli degil.

Biz onlari kullaniyoruz Saticilar da bizi..

Kim kime dum duma...Yani ticaret ahlaki bence kalmamis.


Kimden peki makine alinmaz...?

1. ne istersem bana verecegini soyleyenden?
2.isime gelse de bana buzdolabi vadesi gibi senetle makine satandan? (isimizi goruyor gibi gozukuyor ama aslinda servis vermeyip isi bizde birakiyorlar)
3.2 kisilik firmalarda..Kendim alsam daha ii..bugun var yarin yok.
4.Baskasini kotuleyen kendini ovenden
5.Nedensiz TElefonlarimiza satisa kadar durmadan arayan,sonra birdaha bulunamayandan.
6.Firma olarak Ziyaret ettigimde Firma yerine kucuk bir ofis gorduklerimden.

Ben aldim sizde alin yukardakilerden derdim ama ben cektim siz cekmeyin diyorum...

Ucuzdur vardir illeti,pahalidir vardir minneti , bu soz dogru imis gec anladim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Your comments:
What do you think about this subject?